Fëmijët e lindur nga gratë që gjatë shtatzënisë nuk kanë qenë në gjendje t’i rezistojnë tundimit për të ngrënë ëmbëlsira dhe karamele në sasi të mëdha, mund të paraqesin në shkollë një koeficient inteligjence nën mesataren. Ky është rezultat i një studimi të kryer nga Universiteti i Helsinkit e Universiteti i Edinburgu, dhe publikuar në“Amerikan Journal of Epidemiology”, i cili shqyrtoi 321 fëmijë tetëvjeçarë të lindur në Finlandë, ku konsumi i jamballit, ëmbëlsirave te nënat e tyre ishte e ndryshme.
Kjo tregoi se femrat të cilat gjatë shtatzënisë kanë marrë një sasi të konsiderueshme të glicerinës (një substancë që gjendet tek ëmbëlsirat) kishin më shumë gjasa të lindnin fëmijë me deficite intelektuale.
Studiuesit kanë evidentuar në disa fëmijë edhe parregullsi të tilla si ulja e përqendrimit, vëmendjes.
Përgjegjësia është e gjitha e kësaj substance, pikërisht glicerinës, e cila vepron në placentë modifikuar atë në mënyrë që hormonet e stresit të nënës mund të kalojnë dhe te fëmija duke ndikuar negativisht në zhvillimin e tij.
Konsumi i tepruar i jamballit, mund të rrisë edhe rrezikun e lindjes para kohe.
Ndaj që fëmija të marrë të gjitha burimet intelektuale duhet të flijoni disa karamele.
Lajme tjera:
- Martesa jo e lumtur është e dëmshme për shëndetin tuaj!
- Si të bëni një femër të lumtur?
- Si zgjedhin femrat mashkullin e duhur?
- Qesh, se të bën mirë
- Gjërat e vetme që femrat dëshirojnë të dëgjojnë nga meshkujt.
- Katër mënyrat e refuzimit pas takimit të parë
- Uji i ftohtë ul peshën e trupit
- Pilulat kontraceptive mund të zgjërojnë trurin
- Humbni në peshë pa mbajtur dietë
- Mos e besoni vetëm diellin për vitaminën D
